Природата - това е вдъхновението за появата на "
Palmolive". Над 150 години американската козметична марка се доверява на ценните качества, които притежава флората в заобикалящия ни свят. Растителни екстракти и масла са основните помощници в създаването на истинско изобилие от продукти за тяло и коса. Оказва се качествата на даровете в природния свят са толкова полезни, че освен източник на вдъхновение за "Palmolive", те са и основната причина за получаването на изключителна популярност и огромно доверие към марката. Днес продуктите от каталога ѝ се продават в над 88 страни по света.
Разбира се, освен природата, за успеха и признанията заслуга има и създателят на "Palmolive". Ако през 1864 г. Кейлъб Джонсън не бе основал компанията си, едва ли днес щяхме да видим каталогът на "Palmolive", вложил природните богатства в разнообразни козметични формули. Първата стъпка към тази рецепта Кейлъб прави като започва да създава сапуни. Всеки готов продукт става представител на компанията на американския предприемач - "BJ Johnson Soap Co". В продължение на 30 години Джонсън не спира да разработва нови и нови формули. Те получават положителни отзиви, но самият Кейлъб едва ли подозира, че бъдещата появата на един определен продукт ще впечатли изключително много всички потребители. Този огромен успех се случва през 1898 г. Тогава в каталога на "BJ Johnson Soap Co" се появява сапун, обогатен с палмово масло и масло от маслина. Заради съставките си новият представител в каталога получава името "Palmolive". С течение на времето продуктът става толкова успешен, че се превръща не само в емблема за компанията, а и в причина за смяната на името ѝ. През 1917 г. "BJ Johnson Soap Co" вече се казва "Palmolive".
През следващите години добрата репутацията и успехите на компанията продължават да растат, а с тях се увеличават и продуктите в каталога. Развитието обаче не спира дотук. От 1926 г. производителят на сапуни продобива друга сапунена фабрика, наречена "Peet". Две години след това обаче в природният свят "Palmolive" управлението се променя. Причината е присъединяването към американската компания "
Colgate". Въпреки, че е спечелила репутацията на производител на паста за зъби, тогава за всички е всеизвестен и фактът, че "Colgate" е с още по-богат опит в създаването на сапуни. Затова и съвсем основателно, компанията продължава мисията, която Кейлъб Джонсънс поставя за "Palmolive". Дори и името се запазва, като след сливането компания "Colgate-Palmolive" вече е факт. Единствените последствия от тази промяна обаче са още по-богат каталог и още повече успехи за всяка една от марките. През 1966 г. в каталога на "Palmolive" се появява препарат за миене на съдове. Но с течение на времето традицията за създаване на сапуни с растителни екстракти не изостава. Така към богатата гама от познатите и до днес правоъгълни сапунени блокчета се присъединява и колекция от течни сапуни. Всеки от тях е с прекрасен аромат, но и отново с екстракти и масла, за да подари нежна грижа за кожата.
И до днес създаването на различни видове сапуни "Palmolive" продължава. Но за да предложат максимална грижа за кожата, специалистите от марката съвсем не се ограничават само до този тип продукти. В каталога си "Palmolive" включва истинско изобилие от душ гелове. Формула с екстракт от роза, лотус или жасмин, дори и продукти, обогатени с етерични масла. Сред тях е "Palmolive Mediterranean Moments" - комбинация от удивителните качества на бадемово масло и арганово масло, която подхранва кожата. Хидратиращ, ексфолиращ, освежаващ или подхранващ ефект, а някои от продуктите предлагат и релаксиращо усещане с щипка аромат и удивителни качества на морските минерали.
През последните години природата се превръща във вдъхновение за "Palmolive" и в създаването на продукти за коса. Балансиращ шампоан с копринени протеини, шампоан за боядисана коса с екстракт от нар и жожоба или шампоан с ябълков екстракт, който заздравява косъма - каталогът предлага истинско разнообразие, за да се погрижи за всеки тип коса. Включва и комбиниращи формули, сред които шампоан и балсам 2 в 1, който почиства нежно косата и я подхранва с копринени протеини и екстракт от праскова. Дори и мъжете не са пренебрегнати, защото "Palmolive" създава специална мъжка серия с душ гелове, шампоани и продукти за бръснене. И всяка формула е обогатена с растителни или плодови екстракти.