Психиатърът Дейвид Чапмън предпочита да остане в Ню Йорк и да работи на спокойствие, докато семейството му е на почивка. Само че в мегаполиса не всичко е спокойно. Инцидент в парка неочаквано ще преобърне живота му. Защото това ще е първата му среща с бродуейската танцьорка Кейт - фатално запознанство, което ще възбуди най-еротичните му фантазии. Двамата се сприятеляват, започват да споделят тайните си, макар всеки да скрива по нещо, нещо много съкровено. Дейвид скоро разбира, че не може да устои... или да се изплъзне от тази фатална жена. Ала когато мистерията и страстта се смесят, развоят на наглед невинната авантюра е ... |
|
"Една от най-щурите комедии от дълго време насам."Оуен Глейбърмен, Entertainment Weekly ... "Безумно неприличен, истинско забавление от началото до края."Алатнда Уит, People "Това е краят" е комедия за шестима приятели, които се оказват затворени в къща след поредица от странни и катастрофални събития, опустошили Лос Анджелис. И докато светът навън се срива, намаляващите доставки и клаустрофобичната паника заплашват да разрушат приятелството им. Принудени да напуснат къщата и да посрещнат апокалипсиса и съдбата си, те ще открият истинския смисъл на приятелството и избавлението. Допълнителни ... |
|
Някога обещаващ млад писател, чиято първа книга критиката приема с умерен възторг, днес Джейкъб Финч Бонър преподава творческо писане в треторазрядна магистърска програма и отчаяно се бори да запази последните остатъци от самоуважението си. Не е написал, нито публикувал нищо смислено от години. И тогава Евън Паркър, най-арогантният студент, който някога е пристъпвал прага на кабинета му, нагло заявява, че няма нужда от неговата помощ. Пълният аматьор, който никога не е писал нищо повече от съчинение в училище, се заканва да напише най-великата книга. Джейк е изпълнен с презрение и насмешка към поредния кандидат-писател, ... |
|
Мъжа от никъде е легенда, която се разказва само на ухо. Слуховете гласят, че ако в наистина безнадеждна ситуация заслужилите да им се подаде ръка се свържат с него, той ще направи всичко възможно да ги защити и спаси. Всъщност това не е никаква легенда. Еван Смоук е човек с умения, ресурси и лична мисия да помага на хората, които няма към кого другиго да се обърнат. Също така е човек с минало, криещо опасности. Като дете той е избран, отгледан и обучен в секретната програма Сирак, разработена, за да създава съвършени несъществуващи разузнавателни активи, т.е. професионални убийци. Еван е бил Сирак Х. И е използвал ... |
|
Докато Рай прекарва месец август сам в Барселона, защото родителите му са предприели дълго пътуване, една злополука го среща с Лусия - осемнайсетгодишно момиче, направило опит за самоубийство. Силно привлечен от нея, Рай се озовава в "Катакомбите на любовта" - таен клуб, посещаван от онези, които са решили да въстанат срещу дневната светлина и живеят единствено нощем. Начело на странната група от хора, посветили се на мрака, е Евън, млад нихилист, основател на "Института на нощта" - регистър, в който участниците споделят промените, настъпващи в организма с натрупването на денонощия без слънчева ... |
|
Книгата е увлекателна интерпретация на "Тибетска книга на мъртвите", един от най-ценените и с най-могъщо влияние духовни текстове. Романът на Портие изследва съкровените общочовешки въпроси: за живота, любовта и смъртта... Ан и Евън са на почивката, за която винаги са мечтали - да пътуват из необятната гръд на Хималаите, когато ужасна злополука става причина да поемат по съвсем друг път. Оттук нататък повествованието става история на приемането, на катарзиса, когато умовете се отварят за вероятността животът, който познаваме, да не е единственият, а смъртта да не е едничкият само край. Събуждайки спомена за ... |
|
От авторката на "Имението с ягодите". ... След проваления си брак Джеси Макбрайд се е завърнала с малката си дъщеря в родното си градче, на своята улица - Глори Роуд, която я изпълва със сладките спомени на детството и ѝ носи усещането за сигурност и уют. Джеси е успяла да купи жълтата къща близо до майка си и да направи оранжерия и магазин за цветя. Тя се е посветила на растенията и цветята, на дъщеря си и на майка си и се чувства щастлива. Но предстои едно лято, което ще донесе необратими промени и за трите жени. Вече пораснала, 14-годишната дъщеря на Джеси Евън навлиза в един нов свят от емоции, ... |
|
От автора на 4-часовата работна седмица, 4-часовото тяло. ... От книгата ще научите: кои са "корекционните" сутрешни упражнения на Тони Робинс; какви са психологическите номера на Арнолд Шварценегер, с които натрупва милиони; как "Магьосникът на Холивуд" Робърт Родригес превръща недостатъците в достойнства; как да превъзмогваме неуспехите и провалите като бившия морски тюлен Джоко Уилинк; как да победим страховете си и да придобием самоувереност като Джейми Фокс; как да задаваме въпроси като бестселъровия автор Малкълм Гладуел; как да преодолеем застоя в творческата си работа с Паулу ... |
|
Двуезично издание - на български и английски език. ... "Емили Гросхолц е неповторимо присъствие в американската литература - поет-философ, чиито брилянтни стихове за науката, математиката и идеите са справедливо оценени. Но любими от поезията на Гросхолц винаги са ми били нейните нежни и увлекателни стихове за майчинството и децата. Радост е да видя тези сияйни и любящи стихотворения, събрани в един богато изразителен том." Дейна Джоя "Тези убедителни, дръзки стихотворения описват детството и родителството по могъщ начин. И също далеч отвъд описанието, те се обръщат към детството като към откровение: не ... |
|
Как да бъдем по-щастливи, по-уверени и по-успешни от авторите на бестселъра Who not How Дан Съливан и д-р Бенджамин Харди. Както и в Кой, а не как, д-р Бенджамин Харди споделя едно от простите, но дълбоки учения на Дан Съливан, което досега е било известно само на неговите клиенти на Strategic Coach: неуспешните хора се фокусират върху пропуските, а успешните - върху печалбата. Повечето хора, особено силно амбициозните, са нещастни заради начина, по който измерват напредъка си. Всички ние имаме идеал, движеща се цел, която винаги е недостижима. Когато се съизмерваме с този идеал, се намираме в пропуските. Когато обаче се ... |