|
|
Прочутата реклама на "Кока-Кола" от 70-те "Искам да науча света да пее" изгради образа й като световна напитка, обединяваща всички цветове и култури в общата любов към газираното подсладено удоволствие. Тази формула проработи изключително успешно и превърна компанията в една от най-печелившите на планетата, а "Кока-Кола" в най-разпознаваемата дума след "Hello". Но докато компанията се разпростира над чуждестранните пазари, мнозина от жителите на планетата намират вкуса на колата за твърде горчив вместо сладък."Мръсната история" на журналиста Майкъл Бландинг отправя ... |
|
"Уважаеми читателю, като изхожда от песните на дълго оспорвания и отричан сборник с български родопски народни песни Веда словена, настоящата книга хвърля светлина върху две от големите загадки на древността: образа на Дядо Коледа и вярата в безсмъртието на душата според представите на мегалитния човек. Защото Дядо Коледа не е рекламен образ на Кока Кола, както си мислят някои интелектуалци. И защото този най-тачен и митичен герой, шумно честван по целия свят, за всеобщо учудване се оказва напълно непознат и погрешно сравняван с образите на Исус Христос и Свети Николай. Опитът да изясним неговата природа и същност ни ... |
|
Двуезично издание на български и английски език. ... Логистиците на България представя фирми и хора от транспорта, спедицията и логистиката, които работят в България. Нека колкото е възможно повече млади хора да разберат значимостта на професиите, свързани с транспорта и логистиката. Събрани са интересен микс от български и международни фирми, като са обхванати спедитори, 3PL компании, дистрибутори, производства, куриери и други."Транспортът и логистиката са за икономиката това, което е кръвоносната система за човешкото тяло. Ако кръвта не доставя кислород до всяка една клетка на тялото, човекът не може да живее. ... |
|
Какво би се случило ако един изключителен експерт с повече от трийсет години опит в лидерството има желание да синтезира най-доброто от това, което е научил като го изведе в достъпни за всекиго приниципи? Това ми трябва! Точно това е направил Джон Максуел в своята книга "21 неоспорими закона за лидерството". Съчетал е прозренията си, плод на трийсет годишната, изпълнена с успехи и грешки лидерска практика с наблюденията си от света на бизнеса, политиката, спорта, религията и военните конфликти. Резултатът е едно задълбочено изучаване на лидерството, предадено по начин, по който само Максуел би могъл да го ... |
|
Дузина весели истории на Мишона. ... "Уважаеми Читателю, Това е книга за приятели, познати и всички хора с чувство за хумор. Началните варианти започнаха да се появяват на приказка с няколко приятели в Пловдив, с които се събирахме преди да се появи тази коварна зараза Ковид-19. В началото ми се струваше, че тези забавни истории от времето на Балкантурист са просто едни весели истории от моята младост. Но си дадох сметка, че това са не просто весели разкази, а част от житейската история на цяло едно поколение българи. Хората, с които заедно строихме ресторантите, с които правехме своите сватби и тържества; заедно ... |
|
Ключ към втората младост на жената. ... Все по-често се наблюдава ранна менопауза, дори и при 30-годишни жени. Много жени искат да знаят повече за това какво представлява менопаузата и как тя се отразява върху тяхното здраве и бъдеще. Тази информационно-практическа книга ще отговори на почти всички въпроси, които вълнуват жените и за които те често изпитват неудобство да разговарят с околните. Всяка година милиони жени по света преминават през възрастта на менопаузата - индивидуално обособен период, който настъпва между 40 и 60-годишна възраст. У нас в този възрастов преход са над 1,2 милиона жени. Всяка година 50-60 000 ... |
|
"Комисионерска" икономика и стопанска автономия през социализма от 60 -те. ... В края на декември 1961 г. по силата на секретно разпореждане на Министерски съвет в рамките на Инженерното управление към Министерство на външната търговия на НРБ се появява фирмата / името "Тексим". Първоначално "Тексим" не възниква като реално юридическо лице, а като етикет за прикритие, използва фалшиви напечатани фактури с името "Тексим", чрез които се търгува и контрабандира оръжие. Човекът, на когото е възложено да управлява дейността, прикривана зад етикета, е Георги Найденов, 33-годишен служител ... |
|
Първа награда на "Американската маркетингова асоциация" за книга на 2015 г. ... Защо потребителите са готови да заплатят по-високи цени за даден бранд? Заради по-доброто качество и външен вид, но и заради неговата репутация, твърди Найджъл Холис. Твърде много марки обаче разчитат на отминала слава, а маркетолозите насочват цялото си внимание към изпълнението на конкретните планови задачи, вместо към създаването на смислено различие, което да остави следа в съзнанието на потребителите. Съвременният пазар прелива от стоки, които не възпитават лоялност у потребителите. А именно постоянният потребителски интерес е ... |
|
Не смесвайте водка с „Ред Бул” (това няма ви даде крила). ... Мъжете се впечатляват дълбоко от противоположния пол. Толкова дълбоко, че след като са гледали снимки на красиви жени, вземат идиотски решения. Разконцентрират се и тръгват да печелят бързи пари, макар да знаят, че търпението ще им донесе много по-висока финансова възвращаемост. Според изследвания на канадски учени това си е отклонение, което има много общо с поведението на хероиново зависимите. Рик Койпер и Тони Мюде оценяват това откритие като полезна информация. Оттогава двамата журналисти, редактори на мъжкото списание „Куест“, щом дочуят отнякъде женски ... |
|
През последните години интересът към намиране на естествени източници за предпазване и лечение на различни заболявания, както и при диетите за отслабване или в борбата с остаряването става все по-голям. Според лекарите и учените именно соковете, смутито и други подобни напитки, приготвяни в джусери и блендери, са най-подходящият начин за приготвяне на тези много ценни за здравето напитки. ... |
|
Това е книга за всеки, който обича да си хапва и да се забавлява, докато готви. За всеки, който не смята, че да си голям, значи да не си дете - и че да си дете, не значи непременно, че не си също голям. Аля Маркова е родена в България, но израства в Испания и сега живее и работи там. Както се определя тя самата: "По професия съм карикатурист, или по-скоро: карикатурист, който някога е искал да бъде готвач". Храната я вдъхновява и Аля създава собствен кулинарен блог, в който представя рецептите си в рисунки. Най-любимите от тях са събрани в настоящата книга. Илюстрации: Аля Маркова. ... |