
И в продължение на десетилетия испанската компания разширява продуктовата гама в тази посока. Начинанието стартира през 1985 г. в Барселона и постепенно успехите започват да се множат. Днес „Diet Esthetic“ заема водещи позиции в световен мащаб и има репутацията на един от модерните и иновативните в бранша.
Но преди осъществяването на идеите, всяка формула се изпитва в лабораторията на „Diet Esthetic“ и след това се изпълнява в производствената база на компанията. Всъщност „Diet Esthetic“ винаги инвестира значителна част от оборота си в научни изследвания, развитие и иновации. Ето защо се нарежда в челните редици на създателите на иновативни продукти. Произвежда висококачествена козметика за коса, за лице и за тяло, като сред продуктите има и такива, за които изрично е указано, че могат да се ползват от бременни.
Компанията създава продуктите с естествен състав, богат на хранителни вещества и витамини. Разбира се, доверява се на изпитани съставки, сред които алое вера и арганово масло. Но като един иновативен производител, обогатява състава с помощта на най-нови изследвания в областта на козметологията. Така създава и най-популярните си формули – козметичните линии с „anti age“ ефект, редуциращ появата на бръчки. Част от тях са продуктите с естествена природна перлен прах и тези с диамантен прах.

При реализирането на всеки проект “Diet Esthetic” обръща внимание на качеството и продуктите са сертифицирани с Ecocert. Производството протича при строго опазване на околната среда, а разработените формули не се тестват върху животни. В лабораторията си компанията провежда пълен контрол на продуктите в съответствие с нормативните изисквания за Централна и Източна Европа, Американската агенция за храните и лекарствата (FDA) и Австралийските стандарти.
Дълги години внимание към качествения контрол и нюх към иновациите – с това испанският козметичен производител печели потребителите. Дотолкова, че днес продуктите "Diet Esthetic” се предлагат в над 90 държави по целия свят. виж повече виж по-малко