"Нещото, което научих от моята кариера е, че цветът може да бъде използван за постигане на всякакви ефекти, независимо дали са почти незабележими, силни или секси. Това, което ме привлече към "Wet'n'Wild" е че тя е свежа, модерна и стилна марка и притежава по нещо за всяка възрастова група", казва Дан Пол Флорес. Именно изобилието от цветове и разнообразието от продукти на американската марка декоративна козметика "Wet'n'Wild" печели Дан. Дотолкова, че днес той е официален говорител на марката за Европа.
Но преди да достигне европейския пазар, козметичната марка прави първите си стъпки в Северна Америка. Създадена като част от американската компания "Markwins International", която в над 20-годишния си опит успява да се нареди до световните лидери в козметичния свят, марката "Wet'n'Wild” печели бързо не само Дан Флорес, но и потребителите в САЩ. Това, което привлича всички е разнообразието от продукти на достъпна цена. Всъщност още със създаването си "Wet'n'Wild" поставя тази цел виж повече
Но преди да достигне европейския пазар, козметичната марка прави първите си стъпки в Северна Америка. Създадена като част от американската компания "Markwins International", която в над 20-годишния си опит успява да се нареди до световните лидери в козметичния свят, марката "Wet'n'Wild” печели бързо не само Дан Флорес, но и потребителите в САЩ. Това, което привлича всички е разнообразието от продукти на достъпна цена. Всъщност още със създаването си "Wet'n'Wild" поставя тази цел виж повече
"Нещото, което научих от моята кариера е, че цветът може да бъде използван за постигане на всякакви ефекти, независимо дали са почти незабележими, силни или секси. Това, което ме привлече към "Wet'n'Wild" е че тя е свежа, модерна и стилна марка и притежава по нещо за всяка възрастова група", казва Дан Пол Флорес. Именно изобилието от цветове и разнообразието от продукти на американската марка декоративна козметика "Wet'n'Wild" печели Дан. Дотолкова, че днес той е официален говорител на марката за Европа.
Но преди да достигне европейския пазар, козметичната марка прави първите си стъпки в Северна Америка. Създадена като част от американската компания "Markwins International", която в над 20-годишния си опит успява да се нареди до световните лидери в козметичния свят, марката "Wet'n'Wild” печели бързо не само Дан Флорес, но и потребителите в САЩ. Това, което привлича всички е разнообразието от продукти на достъпна цена. Всъщност още със създаването си "Wet'n'Wild" поставя тази цел виж повече
Но преди да достигне европейския пазар, козметичната марка прави първите си стъпки в Северна Америка. Създадена като част от американската компания "Markwins International", която в над 20-годишния си опит успява да се нареди до световните лидери в козметичния свят, марката "Wet'n'Wild” печели бързо не само Дан Флорес, но и потребителите в САЩ. Това, което привлича всички е разнообразието от продукти на достъпна цена. Всъщност още със създаването си "Wet'n'Wild" поставя тази цел виж повече