Мъжка и дамска козметика, детски продукти, дезодоранти, пасти за зъби, оцветители, стилизанти и шампоани за коса - в над 20 годишния си опит българската компания " Rubella " създава каталог с истинско разнообразие от козметика за цялото семейство. Основана в началото на 90-те години с появата на собствена фабрика в град Рудозем, компанията потегля по пътя на своето развитие и не след дълго успява да се превърне във водещ производител на българския пазар.Мъжка и дамска козметика, детски продукти, дезодоранти, пасти за зъби, оцветители, стилизанти и шампоани за коса - в над 20 годишния си опит българската компания "Rubella" създава каталог с истинско разнообразие от козметика за цялото семейство. Основана в началото на 90-те години с появата на собствена фабрика в град Рудозем, компанията потегля по пътя на своето развитие и не след дълго успява да се превърне във водещ производител на българския пазар. Всяка стъпка напред прави с отдаденост за качествено изпълнение, внимание към световните тенденции и нюх към иновациите. Съчетанието между тези три неща се превръща и във “вълшебната” формула на успеха.
Сред първите популярни продукти, създадени с помощта на "магичната" формула, е къна за коса "Рубина". Продуктът е дотолкова успешен, че днес "Rubella" предлага богата гама от оцветители за коса, сред които безамонячна трайна крем-боя, иновативни формули за боядисване в рамките на 10 минути, за постигане на по-интензивен цвят и такива с богато съдържание на витамини или включващи коензим Q10. Но през годините компанията не спира да разширява продуктовата гама и в друга посока. Всъщност не само в една - част от най-популярните представители в каталога на "Rubella" са козметика за коса, лице и тяло с марката "Дева", мъжките продукти "Top Ten", детска и бебешка козметика “Tra-la-la” и пасти за зъби "Dental".
През годините продуктите "Dental" и "Дева" стават изключително популярни и търсени, като съчетание на добро качество и атрактивна цена. В своя клас успешно се конкурират и с утвърдени световни марки, като постепенно започват да се предлагат във все повече страни по света. До 2001 г. продукцията на българската компания се продава в 22 страни, а през следващата година стъпва на още 4 пазара. Междувременно "Rubella" участва и в множество престижни изложения за козметика. Разбира се, вече създала "вълшебна" формула за своите продукти, компанията печели редица признания. През 2004 г. марката "Dental" вече е носител на две големи награди за иновации и постижения: златен медал на 24-тия международен панаир на потребителски стоки и технологии - Пловдив и приза за марка с повече от 100 милиона потребители. По това време каталогът на "Dental" предлага разнообразие от пасти за зъби - от профилактични през избелващи, билкови и защитаващи 24 часа до специални формули за пушачи, предотвратяващи натрупването на плака. Няколко години след големия успех на марката пасти за зъби, бялата козметика от каталога на компанията също получава признания - "Rubella" печели престижните отличия супербранд 2009-2010 г. за марките "Дева" и "Дентал".
Още със създаването на марките "Rubella" се откроява с внимание към качеството и иновациите. Но и с още нещо - това, че е единствената българска козметична компания, която осъществява напълно завършен технологичен цикъл при производството на пасти за зъби и кремообразни продукти. До днес компанията извършва собствено производство на ламинатни туби, ламинатно фолио и опаковки. Разполага със свой собствен дизайнерски отдел, който разработва оформлението на всички продукти. А за успешното разработване на формулите си, работи с множество световни и български доставчици на суровини и материали, сред които доказаните в цял свят "Haarman & Reimer GmbH", "Degussa" и "Lowenstein".
През последните години "Rubella" се съсредоточава върху въвеждането на подобрения и следването на изискванията, които Европейският Съюз налага в законодателно отношение. Компанията инвестира в нови машини, реализира значими проекти за внедряване на нови технологии, а дейността си съобразява с международния стандарт за качество ISO 9001. В резултат от положените усилия, през 2009 г. "Rubella" получава и Сертификат за съответствие с изискванията на британския стандарт BRC Global Standard for consumer products.
В дългогодишния си опит компанията постепенно заема ключови позиции както на вътрешния, така и на международните пазари. През последните години "Дева" е не само ярка емблема за "Rubella", но и представител на най-популярните козметични марки на българския пазар. "Rubella" се нарежда до водещите производители в България и с 22% дял от производството и търговията на пасти за зъби.
Днес компанията е един от най-големите български износители на козметика, като 85% от производството ѝ е насочено към външни пазари. Козметични и хигиенни продукти от каталога на "Rubella" се предлагат в страните от ОНД (Общността на независимите държави), ЦЕФТА(Централноевропейско споразумение за свободна търговия), Европейския съюз, Балканския регион, Азия и други. виж повече виж по-малко