Пълен с цветове и вълнуващи детайли – това светът, който „ Catrice “ подарява на дамите. Има и една изненада: в „цветната страна“ всяка жена ще намери тайната рецепта за красота. Състои се само от две „съставки“: щипка от стила на индивидуалността и доза от модната тенденция за сезона. Всъщност за създаването на „вълшебната“ рецепта основна роля има Кристина Остер-Даум – основател на немската компания „Cosnova Beauty”.Пълен с цветове и вълнуващи детайли – това светът, който „Catrice“ подарява на дамите. Има и една изненада: в „цветната страна“ всяка жена ще намери тайната рецепта за красота. Състои се само от две „съставки“: щипка от стила на индивидуалността и доза от модната тенденция за сезона.
Всъщност за създаването на „вълшебната“ рецепта основна роля има Кристина Остер-Даум – основател на немската компания „Cosnova Beauty”. Със стартирането на своя бизнес през 2001 г. Кристина поставя една основна цел – създаването на висококачествена декоративна козметика на достъпни цени. Още на следващата година резултатът е налице – Остер-Даум представя на пазара своята първа козметична марка, наречена „Essence“. Отначало гамата се състои от лакове за нокти, но скоро след това от каталога на марката дамите могат да се снабдят с всичко необходимо за гримирането – от пудра за лице до богата палитра от сенки за очи.
В началото на 2004 г. от продуктовата гама вече могат да избират не само потребителите в Германия, но и в Австрия, Швейцария и Италия. През годината границите на успеха се разрастват, а с тях и каталогът на компанията на Кристина. С настъпването на женският месец март тя представя своята нова марка – „Catrice”. Отново гама от декоративна козметика, но с друга специална задача – създаване на продукти, които да съчетават модните тенденции и предпочитанията на потребителите. И не след дълго мисията на „Catrice” е изпълнена. Нито една тенденция и нито едни детайл не убягват от вниманието на екипа. Спирала, червило, молив или гланц – устните могат да бъдат подчертани и с цвят, напълно в синхрон с тенденциите за сезона. Сенки за очи и лак за нокти допълват модерната визия, а база и основа за грим подаряват натурален, гладък и сияен тен. Руж в нежен кайсиев или натурален цвят, компактна пудра, бронзанти за страхотен блясък или фон дьо тен, а може би коректор, който бързо да прикрива несъвършенствата – „Catrice” предлага всичко за перфектния външен вид на дамите.
Удоволствието от красивата и модерна визия бързо се превръща в страстта на експертите от марката. Година след стартирането ѝ, се появяват и първите салони за красота с нейното име. А с течение на времето както в салоните, така и в каталога си „Catrice” показва, че модни колекции се представят не само при дрехите, но и при грима. С непрекъснато обновяване на цветове и визии марката отразява последните световни тенденции. Два пъти годишно се обновява продуктовата гама и на фокус винаги са продуктите, базирани на актуални цветове и иновативни текстури.
Какъв е начинът всички продукти да бъдат винаги в крак с модата? Както казва Кристина: „Уникалните способности да създаваме такъв тип продукти, дължим на екипа си, който пътува непрекъснато из световните модни столици. Черпим вдъхновение от последните тенденции. И винаги сме в центъра на събитията”. Всъщност „Catrice” така допълва модата, че през последните години става и част от модните събития. Два пъти участва като официален партньор на „Lala Berlin Fashion Show”. При представянето на новите колекции всички модели получават професионален грим в стил „Catrice”. виж повече виж по-малко