Ако ви покажат няколко пасти за зъби, нанесени върху четки, то надали ще има някой, който да обърка трицветната лентичка на “ Aquafresh ”. С тази марка на пазара се предлагат, освен пасти за зъби, така и продукти и аксесоари за устна хигиена. Марката присъства на търговските рафтове от 1973 г. Създадена е от “Beecham Group”, която през 2000 г. става част от “GlaxoSmithKline”. А ето и една любопитна подробност – компанията “Beecham Group” стартира на британския пазар през 1842 г. с фармацевтичен продукт, познат като “Beecham's Pills”, станал едно от най-популярните слабителни за времето си.Ако ви покажат няколко пасти за зъби, нанесени върху четки, то надали ще има някой, който да обърка трицветната лентичка на “Aquafresh”. С тази марка на пазара се предлагат, освен пасти за зъби, така и продукти и аксесоари за устна хигиена. Марката присъства на търговските рафтове от 1973 г. Създадена е от “Beecham Group”, която през 2000 г. става част от “GlaxoSmithKline”.
А ето и една любопитна подробност – компанията “Beecham Group” стартира на британския пазар през 1842 г. с фармацевтичен продукт, познат като “Beecham's Pills”, станал едно от най-популярните слабителни за времето си.
Говорейки за известната в цял свят марка “Aquafresh” и аналогията с трицветната формула, трябва да споменем, че през 73-та година пастата е била не с тройна, а с двойна защита. Формулата е комбинирала бял и син компонент – с флуорид (бял) за защита от кариес и "аква" (син) гел за свеж дъх. От тази формула идва и името на марката - “Свежа вода”. Десет години по-късно защитата става тройна, като е добавен и червения сегмент, който се грижи за здравето на венците.
Годината е 1981 и на потребителите е предложена трицветната “Aquafresh Triple Protection” – паста за зъби за цялата уста, а слогана на марката е "Три в едно - защита за твоето семейство". Тя предпазва зъбите, прави дъха свеж и заздравява венеца.
В унисон с промяната на потребностите следващата цел на фармацевтичния гигант била да даде за клиентите си паста, която не само заздравява и освежава, но и избелва зъбите – появява се “Aquafresh White & Shine”.
За да са в крак с нарастващите изисквания и потребности на клиентите, производителите на марката правят нова серия “Aquafresh Extreme Clean”. С нея се предлага “ликвидиране на лошия дъх”, посредством микроактивна пяна и добавяне на екстракт от мента и “ледени” аромати.
За хората, които имат проблем “чувствителни зъби”, се предлага и формула, която е обогатена с успокояващи агенти - “Aquafresh Sensitive”.
Един от важните моменти в живота ни, когато се добиват полезни навици за бъдещето, безспорно е детството. Заради това производителите на марката отделят специално внимание на образователния момент и приучаването към хигиенни навици. Те са създали рекламни филмчета и различни информационни материали, които забавляват и учат децата как да мият зъбките си. Има мобилни приложения (игри), клипове, анимационни филми и печатни реклами, които показват на децата как е правилно и с каква продължителност да почистват зъбите си. Много мъничета знаят и 2-минутната песничка на “Аквафреш”.
За малките чистници от “Aquafresh” са създали три категории пасти – за бебета (0-2 г.), за деца на 2+ години и над 6 години. Всяка една от тези категории е съобразена с биологичните особености и развитие на детето. Характерно за пастите, предназначени за най-малките (3 и 24 месеца) е, че те са предимно обучаващи и не съдържат флуорид. За да привлекат вниманието на децата, производителите създават и пастите “Bubblemint”, които са в шише с дюза и се нанасят върху четката много забавно.
През 2008 година излиза нова серия пасти, която се оказва много успешна - “Aquafresh Isoactive”. Те образуват "гел-пяна", отстраняваща 25% повече бактерии.
Като реакция на потребителското търсене се появява и серията “Aquafresh Ultimate”. Тя осигурява цялостна защита на зъбите, като се справя с бактериите под линията на венците и укрепва зъбите над линията на венците.
За да предлага цялостна защита и грижа за устата, е необходимо марката да предложи и допълнителни аксесоари, като – различни линии четки за зъби за деца и възрастни. През 2004 г. е въведена марката “Max-Active”, която е вдъхновена от идеята да предложи продукт, подходящ по размер на отделния зъб, както и четки за почистване на устата и езика. За децата е създадена линията “Dragon Tales” - четки за зъби за деца, както и вода за уста.
Дъвките “DentiChew Aquafresh” се появяват като частичен заместител на миенето на зъбите и почистването с конец и са напълно иновативен продукт.
Наред с новаторските предложения, “Aquafresh” постоянно обогатява и усъвършенства и традиционните си серии, като в основата на всичко е подобряване здравето на хората и блясъка на перфектната усмивка. виж повече виж по-малко