Ако Рапунцел имаше възможността да се възползва от козметика за коса, какво ли щеше да пробва? Или, като се замислите, няма нужда - все пак стана известна с невероятната си дълга, красива и... здрава коса, която издържа цял един принц, катерещ се по нея. Е, хората не сме като измислените герои или поне рядко някой от нас се радва на безупречна коса, която може "да вирее" красива и бляскава само чрез няколко сресвания с гребен или четка . Затова от дълги години, поколения след поколения, хората полагат грижи за косите си
Ако Рапунцел имаше възможността да се възползва от козметика за коса, какво ли щеше да пробва? Или, като се замислите, няма нужда - все пак стана известна с невероятната си дълга, красива и... здрава коса, която издържа цял един принц, катерещ се по нея. Е, хората не сме като измислените герои или поне рядко някой от нас се радва на безупречна коса, която може "да вирее" красива и бляскава само чрез няколко сресвания с гребен или четка. Затова от дълги години, поколения след поколения, хората полагат грижи за косите си. А от вече повече 100 години за мнозина от различни краища на света има една популярна марка продукти за коса - емблематичната "Schwarzkopf", която днес е пионер с дългогодишен опит в грижата за коса, изключително успешна по света и създател на редица иновативни продукти, допринесли за развитието на козметиката за косата изобщо.
Началото и развитието на "Schwarzkopf"
В началото са били парфюмите... но за кратко.
Да, колкото и невероятно да звучи, името "Schwarzkopf", което всички днес свързване с продукти за коса, първоначално не е имало нищо общо с този тип козметика. Първите "редове" от историята на производителя се появяват благодарение на нейния основател, разбира се - през далечната 1898 г. Ханс Шварцкопф отваря една малка дрогерия в Берлин. Скоро след това бизнесът на германеца започва да става популярен със страхотни парфюми. До 1903 г., когато Ханс създава предшественика на днешния шампоан. Благодарение на изобретателността си, германецът разработва първия прахообразен шампоан, който се разтварял във вода. А основната причина, предизвикала идеята, е нещо безобидно от ежедневието (както става и при повечето изобретения) - Шварцкопф не харесвал скъпите масла и грубите сапуни, използвани за измиване на косата и просто решил да намери по-добро решение.
След разтворимия прахообразен шампоан обаче, Шварцкопф съвсем не спрял с "изобретенията" и приноса си в света на козметиката за коса. Първото му "творение" станало хит, но следващите започнали да надминават неговия успех. В историята на производителя започват да се появяват иновация след иновация. След прахообразния шампоан "Schwarzkopf" представя първият течен шампоан в Германия, а после следва откриването на първия център по фризьорство и обучение за грижа за косата: "Schwarzkopf Institute for Hair Hygiene". Немският производител стои и зад революционния метод за студено къдрене на косата. Първият фиксиращ спрей за коса на европейския пазар също е негово "изобретение" - появява се през през 1955 г. с името "Taft" и става основоположник на разнообразие от стилизанти в каталога на компанията. През следващите четири десетилетия приносът в развитието на козметиката за коса не спира. До началото на 90-те "Schwarzkopf" вече е създател на висококачествена гама бои за коса, първият в Европа крем оцветител за използване в салона и популярен оцветител за коса на растителна основа. През 1995 г. следва голяма промяна в ръководството на немския производител - "Schwarzkopf" става част от "Henkel" (компания, известна с хигиенни продукти, перилни препарати и козметика, като част от най-популярните ѝ марки са "Perwoll", "Bref", "Somat" и "Fa").
Да, колкото и невероятно да звучи, името "Schwarzkopf", което всички днес свързване с продукти за коса, първоначално не е имало нищо общо с този тип козметика. Първите "редове" от историята на производителя се появяват благодарение на нейния основател, разбира се - през далечната 1898 г. Ханс Шварцкопф отваря една малка дрогерия в Берлин. Скоро след това бизнесът на германеца започва да става популярен със страхотни парфюми. До 1903 г., когато Ханс създава предшественика на днешния шампоан. Благодарение на изобретателността си, германецът разработва първия прахообразен шампоан, който се разтварял във вода. А основната причина, предизвикала идеята, е нещо безобидно от ежедневието (както става и при повечето изобретения) - Шварцкопф не харесвал скъпите масла и грубите сапуни, използвани за измиване на косата и просто решил да намери по-добро решение.
След разтворимия прахообразен шампоан обаче, Шварцкопф съвсем не спрял с "изобретенията" и приноса си в света на козметиката за коса. Първото му "творение" станало хит, но следващите започнали да надминават неговия успех. В историята на производителя започват да се появяват иновация след иновация. След прахообразния шампоан "Schwarzkopf" представя първият течен шампоан в Германия, а после следва откриването на първия център по фризьорство и обучение за грижа за косата: "Schwarzkopf Institute for Hair Hygiene". Немският производител стои и зад революционния метод за студено къдрене на косата. Първият фиксиращ спрей за коса на европейския пазар също е негово "изобретение" - появява се през през 1955 г. с името "Taft" и става основоположник на разнообразие от стилизанти в каталога на компанията. През следващите четири десетилетия приносът в развитието на козметиката за коса не спира. До началото на 90-те "Schwarzkopf" вече е създател на висококачествена гама бои за коса, първият в Европа крем оцветител за използване в салона и популярен оцветител за коса на растителна основа. През 1995 г. следва голяма промяна в ръководството на немския производител - "Schwarzkopf" става част от "Henkel" (компания, известна с хигиенни продукти, перилни препарати и козметика, като част от най-популярните ѝ марки са "Perwoll", "Bref", "Somat" и "Fa").
"Schwarzkopf" в днешно време
Въпреки че се сдобива с нов собственик, немският производител "Schwarzkopf" продължава да върви към големи успехи. През 90-те години отново впечатлява с новости в каталога си. И през 2000-те също - в каталога се появяват нови стилизиращи продукти и бои за коса, а също и иновативни формули на шампоани, балсами и маски. Освен това "Schwarzkopf" публикува информативни статии на сайта си и организира множество семинари, на които основна тема е грижата за косата. През годините производителят създава продукти за масова употреба и такива за професионална грижа, които са основни помощници на множество стилисти по света. Освен това с течение на времето "Schwarzkopf" трупа цял куп патенти зад гърба си, като всяка една иновация е създадена с цел да помага в грижата за косата.
Днес производителят продължава да бъде емблема в козметичния свят, щом стане въпрос за продукти за коса. Е, има защо. Каталогът на "Schwarzkopf" предлага всичко необходимо за здравето и красотата на косата - от шампоани, маски и балсами за коса (сред които изключително популярните "Schauma") през стилизиращи продукти (като продуктите "Taft" и "Got2b") до различни видове трайна крем боя ("Nectra Color", "Perfect Mousse", "Palette" и други).
виж повече виж по-малко Днес производителят продължава да бъде емблема в козметичния свят, щом стане въпрос за продукти за коса. Е, има защо. Каталогът на "Schwarzkopf" предлага всичко необходимо за здравето и красотата на косата - от шампоани, маски и балсами за коса (сред които изключително популярните "Schauma") през стилизиращи продукти (като продуктите "Taft" и "Got2b") до различни видове трайна крем боя ("Nectra Color", "Perfect Mousse", "Palette" и други).
Ако Рапунцел имаше възможността да се възползва от козметика за коса, какво ли щеше да пробва? Или, като се замислите, няма нужда - все пак стана известна с невероятната си дълга, красива и... здрава коса, която издържа цял един принц, катерещ се по нея. Е, хората не сме като измислените герои или поне рядко някой от нас се радва на безупречна коса, която може "да вирее" красива и бляскава само чрез няколко сресвания с гребен или четка . Затова от дълги години, поколения след поколения, хората полагат грижи за косите си. А от вече повече 100 години за мнозина от различни краища на света има една популярна марка продукти за коса - емблематичната "Schwarzkopf", която днес е пионер с дългогодишен опит в грижата за коса, изключително успешна по света и създател на редица иновативни продукти, допринесли за развитието на козметиката за косата изобщо
Ако Рапунцел имаше възможността да се възползва от козметика за коса, какво ли щеше да пробва? Или, като се замислите, няма нужда - все пак стана известна с невероятната си дълга, красива и... здрава коса, която издържа цял един принц, катерещ се по нея. Е, хората не сме като измислените герои или поне рядко някой от нас се радва на безупречна коса, която може "да вирее" красива и бляскава само чрез няколко сресвания с гребен или четка. Затова от дълги години, поколения след поколения, хората полагат грижи за косите си. А от вече повече 100 години за мнозина от различни краища на света има една популярна марка продукти за коса - емблематичната "Schwarzkopf", която днес е пионер с дългогодишен опит в грижата за коса, изключително успешна по света и създател на редица иновативни продукти, допринесли за развитието на козметиката за косата изобщо.
Началото и развитието на "Schwarzkopf"
В началото са били парфюмите... но за кратко.
Да, колкото и невероятно да звучи, името "Schwarzkopf", което всички днес свързване с продукти за коса, първоначално не е имало нищо общо с този тип козметика. Първите "редове" от историята на производителя се появяват благодарение на нейния основател, разбира се - през далечната 1898 г. Ханс Шварцкопф отваря една малка дрогерия в Берлин. Скоро след това бизнесът на германеца започва да става популярен със страхотни парфюми. До 1903 г., когато Ханс създава предшественика на днешния шампоан. Благодарение на изобретателността си, германецът разработва първия прахообразен шампоан, който се разтварял във вода. А основната причина, предизвикала идеята, е нещо безобидно от ежедневието (както става и при повечето изобретения) - Шварцкопф не харесвал скъпите масла и грубите сапуни, използвани за измиване на косата и просто решил да намери по-добро решение.
След разтворимия прахообразен шампоан обаче, Шварцкопф съвсем не спрял с "изобретенията" и приноса си в света на козметиката за коса. Първото му "творение" станало хит, но следващите започнали да надминават неговия успех. В историята на производителя започват да се появяват иновация след иновация. След прахообразния шампоан "Schwarzkopf" представя първият течен шампоан в Германия, а после следва откриването на първия център по фризьорство и обучение за грижа за косата: "Schwarzkopf Institute for Hair Hygiene". Немският производител стои и зад революционния метод за студено къдрене на косата. Първият фиксиращ спрей за коса на европейския пазар също е негово "изобретение" - появява се през през 1955 г. с името "Taft" и става основоположник на разнообразие от стилизанти в каталога на компанията. През следващите четири десетилетия приносът в развитието на козметиката за коса не спира. До началото на 90-те "Schwarzkopf" вече е създател на висококачествена гама бои за коса, първият в Европа крем оцветител за използване в салона и популярен оцветител за коса на растителна основа. През 1995 г. следва голяма промяна в ръководството на немския производител - "Schwarzkopf" става част от "Henkel" (компания, известна с хигиенни продукти, перилни препарати и козметика, като част от най-популярните ѝ марки са "Perwoll", "Bref", "Somat" и "Fa").
Да, колкото и невероятно да звучи, името "Schwarzkopf", което всички днес свързване с продукти за коса, първоначално не е имало нищо общо с този тип козметика. Първите "редове" от историята на производителя се появяват благодарение на нейния основател, разбира се - през далечната 1898 г. Ханс Шварцкопф отваря една малка дрогерия в Берлин. Скоро след това бизнесът на германеца започва да става популярен със страхотни парфюми. До 1903 г., когато Ханс създава предшественика на днешния шампоан. Благодарение на изобретателността си, германецът разработва първия прахообразен шампоан, който се разтварял във вода. А основната причина, предизвикала идеята, е нещо безобидно от ежедневието (както става и при повечето изобретения) - Шварцкопф не харесвал скъпите масла и грубите сапуни, използвани за измиване на косата и просто решил да намери по-добро решение.
След разтворимия прахообразен шампоан обаче, Шварцкопф съвсем не спрял с "изобретенията" и приноса си в света на козметиката за коса. Първото му "творение" станало хит, но следващите започнали да надминават неговия успех. В историята на производителя започват да се появяват иновация след иновация. След прахообразния шампоан "Schwarzkopf" представя първият течен шампоан в Германия, а после следва откриването на първия център по фризьорство и обучение за грижа за косата: "Schwarzkopf Institute for Hair Hygiene". Немският производител стои и зад революционния метод за студено къдрене на косата. Първият фиксиращ спрей за коса на европейския пазар също е негово "изобретение" - появява се през през 1955 г. с името "Taft" и става основоположник на разнообразие от стилизанти в каталога на компанията. През следващите четири десетилетия приносът в развитието на козметиката за коса не спира. До началото на 90-те "Schwarzkopf" вече е създател на висококачествена гама бои за коса, първият в Европа крем оцветител за използване в салона и популярен оцветител за коса на растителна основа. През 1995 г. следва голяма промяна в ръководството на немския производител - "Schwarzkopf" става част от "Henkel" (компания, известна с хигиенни продукти, перилни препарати и козметика, като част от най-популярните ѝ марки са "Perwoll", "Bref", "Somat" и "Fa").
"Schwarzkopf" в днешно време
Въпреки че се сдобива с нов собственик, немският производител "Schwarzkopf" продължава да върви към големи успехи. През 90-те години отново впечатлява с новости в каталога си. И през 2000-те също - в каталога се появяват нови стилизиращи продукти и бои за коса, а също и иновативни формули на шампоани, балсами и маски. Освен това "Schwarzkopf" публикува информативни статии на сайта си и организира множество семинари, на които основна тема е грижата за косата. През годините производителят създава продукти за масова употреба и такива за професионална грижа, които са основни помощници на множество стилисти по света. Освен това с течение на времето "Schwarzkopf" трупа цял куп патенти зад гърба си, като всяка една иновация е създадена с цел да помага в грижата за косата.
Днес производителят продължава да бъде емблема в козметичния свят, щом стане въпрос за продукти за коса. Е, има защо. Каталогът на "Schwarzkopf" предлага всичко необходимо за здравето и красотата на косата - от шампоани, маски и балсами за коса (сред които изключително популярните "Schauma") през стилизиращи продукти (като продуктите "Taft" и "Got2b") до различни видове трайна крем боя ("Nectra Color", "Perfect Mousse", "Palette" и други).
виж повече виж по-малко Днес производителят продължава да бъде емблема в козметичния свят, щом стане въпрос за продукти за коса. Е, има защо. Каталогът на "Schwarzkopf" предлага всичко необходимо за здравето и красотата на косата - от шампоани, маски и балсами за коса (сред които изключително популярните "Schauma") през стилизиращи продукти (като продуктите "Taft" и "Got2b") до различни видове трайна крем боя ("Nectra Color", "Perfect Mousse", "Palette" и други).