На пръв поглед обаче философиите на тези две движения изглеждат напълно различни. Аюрведа се основава на грижата за здравето на тялото, ума и душата. А тази грижа е начин на живот, ежедневен ритуал за почистване и пречистване на организма с билки и масла или просто с помощта на богатствата на природата. От друга страна, Кхади се развива в толкова различна посока. Появата на движението Кхади крие по-скоро политическо значение. Началото поставя индийския политик Махатма Ганди, а смисълът, който влага той е бойкот на чуждестранните стоки, особено на британските. Всъщност Ганди се застъпва, че вместо британски текстил, всички индийци трябва да носят т.нар. "кхади" или традиционно облекло, създадено в домашни условия и направено изцяло на ръка. С течение на времето обаче "кхади" разширява значението си. Днес е синоним за натурални, произведени по естествен начин продукти от селските райони на Индия. Именно този смисъл е вложен и в мисията, с която се появява компанията "Khadi". И освен че използва името на движението на Ганди, тя комбинира смисъла му заедно с този на Аюрведата. Така, макар преди години двете да са изглеждали полюсно различни, то днес компанията показва резултатът от съчетанието между тях – хармонична, здравословна и естествена грижа.
Съобразявайки се с принципите на двете движения, "Khadi" създава богат продуктов каталог – от формули за лице и тяло, до маски и масла за грижа за косата, дори билкова боя за коса. Всеки продукт има конкретна задача, за да подари специални грижи за различните типове кожа. Масло за лице и тяло "Hibiscus" се грижи за чувствителната кожа и успокоява раздразненията или масло за тяло "Centella" използва древна аюрведическа рецепта, като проявява стягащ ефект за кожата и действа дори против стрии – това са само част от рецептите. Следвайки Аюрведа, във всяка рецепта специалистите от компанията влагат билки и техните комбинации с масла, които доставят удивителна грижа за кожата. От "Khadi" обаче си поставят за задача продуктите не само да се връщат към наследството и традицията, но и да отговарят на модерния смисъл на "кхади" за натурално и естествено, както и на съвременните изисквания в козметологията. Точно заради вниманието към това всеки продукт "Khadi" е сертифициран с BDIH – немски сертификат, чиито изисквания са сред най-строгите в света. Сертификатът гарантира натуралния и естествен произход на съставките, използвани в козметиката. Основните критерии на BDIH са непрекъснато наблюдаване и следене на качеството на суровините, които трябва да се отглеждат чрез биологичен контрол. Освен това, те трябва да бъдат получени от диви растения, които също са обект на биологични инспекции. За да спази тези критерии, екипът на "Khadi" използва билки, които се събират на ръка от местните жители в конкретен район на Индия.
"Khadi" следва и още няколко правила, според които продуктите от каталога:
- не съдържат съставки от животински произход
- не се тестват върху животни
- не съдържат синтетични или изкуствени оцветители
- не съдържат минерални масла
- вложените билки се събират ръчно от местни жители в селките райони бе участие на детски труд
- вложените растителни и етерични масла са органични
С вниманието към всичко това компанията успява да предложи, продукти които са с натурален състав и включват най-доброто от древните рецепти на Аюрведа. Но въпреки качествата им, изпитани от времето, "Khadi" редовно влага и нови изследвания и знания, като така подобрява всяка рецепта. Всъщност още от самото си основаване, компанията се откроява от модните тенденции с екип, който притежава експертни знания в областта на природните продукти. Именно още с появата на "Khadi" специалистите си поставят и основната задача, която ги изстрелва по пътя на международния успех: да работят в полза на бъдещето, като създават модерни и естествени козметични продукти, но и да използват доказаните постижения в миналото, използвайки древните рецепти. И винаги да се обръщат към природата, защото тя единствена е способна да се грижи за здравето и красотата на кожата. виж повече виж по-малко