
Скоро след старта, представената колекция на "La Rive" постига успехи и през следващите години компанията продължава да разширява продуктовата си гама. С течение на времето успява да развие и голяма дистрибуторска мрежа в страната си. След всеки успех обаче, "La Rive" не само трупа популярност и признания, а успява и да разшири възможностите на фабриката си. Няколко години след дебюта, компанията купува производствени линии за пакетиране на всички свои парфюми. А не след дълго, започва поредната партида уханни аромати в новопостроена собствена производствена фабрика. През годините компанията успява да създаде и собствен изследователски и развоен център, в който екипът винаги се обръща към най-новите технологии и научни открития. Разбира се, всяка промяна и всяка крачка към развитие "La Rive" прави заради желанието за перфектно изпълнение на формулите си. Но за да се постигне това, компанията добавя още нещо: "доза" специално отношение за всеки от продуктите. Така от "La Rive" създават традицията да подбират и разработват ароматни композиции в сътрудничество с известни френски производители. А след създаването на уханните аромати, компанията продължава да използва "щипка" специалност, даже и в опаковането на своите продукти. Шишенцата и капачките на парфюмите се изработват с помощта на калъпи и матрици, създадени единствено за "La Rive", така че продуктите в каталога да имат иновативен, атрактивен и уникален дизайн.

Днес "La Rive" предлага каталог с изобилие от продукти. Дезодоранти, парфюми, душ гелове и шампоани, дори и козметични комплекти за всички специални моменти. Но въпреки разнообразието, компанията не спира да разширява асортимента си. Чрез участие в международни панаири в Париж, Болоня, Сао Пауло и Москва, "La Rive" изготвя своите проекти в съответствие с глобалните тенденции. И всяко следващо попълнение като че ли донася нова "порция" от успехи за компанията. Сред последните постижения са предлагането на продуктите в над 40 страни по света, сред които Австрия, Германия, Англия, Испания, САЩ и Обединените арабски емирства. виж повече виж по-малко