
Що се отнася до качествения контрол при "EveryDay" продуктите, от компанията посочват, че дамските превръзки в каталога на марката са дерматологично тествани (от признати интернационални дерматологични институти в Германия и Франция) и препоръчани от Асоциацията на акушер-гинеколозите в Гърция. Освен това дамските превръзки "Sensitive" и "All Cotton" (тези, които не са парфюмирани) са и сертифицирани с международния "Oeko-Tex 100" за липса на вредни вещества (включени в списъка с критерии на Асоциация "Oeko-Tex 100", която гарантира, че дадените продукти не са опасни за човешкото здраве). Редом с вниманието към качеството има и още важни принципи, които гръцката марка строго спазва. А един от водещите е развитието на "EveryDay" да бъде в крачка с тенденциите на днешния забързан живот на модерната жена. Така през годините производителят постепенно създава нови и нови предложения с нови и нови качества. Част от постиженията са "EveryDay Hyperdry" - те се появяват със специално разработената от гръцкия производител технология "Center Plus", която е с разширено централно ядро, за да може "да предлагат още по-добра защита срещу протичане в центъра на превръзката", както казват създателите.
През годините от екипа не пренебрегват и едно друго изискване - продуктите да са нежни и деликатни към кожата. Затова на бял свят се появяват дамските превръзки "Sensitive", подходящи за нежната и чувствителна кожа. С внимание към деликатната грижа от екипа създават и превръзките "All Cotton". Разработват ги със 100% памучен горен слой, а като основна причина посочват факта, че от всички възможни суровини, които могат да се използват за изработката на продуктите за лична хигиена, памукът е един от доказано най-нежните към кожата. "Мек, хипоалергичен, нежен и препоръчван дори и за чувствителна кожа, той наистина носи натурална чистота при контакт с кожата", допълват още от екипа.
Идва и време, в което голямото внимание и усиленият труд около разработването на продуктите са възнаградени с успех - към 2017-та марката "EveryDay" е с водещ пазарен дял и се радва на изключително високо доверие от страна на жените в Гърция и не само. Марката става популярна и извън родината, като продуктите ѝ са разпространявани в десетки европейски страни. Но независимо, че е извоювала доверие, както в родната Гърция, така и в още други държави, "EveryDay" продължава "да върви" напред със стремеж към развиване на нови продуктови предложения, които да отговорят на очакванията и нуждите на модерната жена. виж повече виж по-малко